DAGEN:

Idag har jag då varit med Sanna och Natalie. Roligt! Innan va jag med Josefin en stund för skulle få låna ett halsband av henne tills imorgon.. Tack så mycket, det var jättefint!♥ Jag och Natalie mötte Sanna uppe i centrum typ 10 över 4 och sen va vi ute lite.. Sen gick vi hem till Natalie och kollade film, Eclipse.. Den är grymt bra! Så det har varit roligt idag. Men imorgon då så är det julafton, jag har bara gått här hemma och längtat och längtat och äntligen.. Man får ju öppna paket då på morgonen och äta risgrynsgröt (inte världens bästa mat men ah..) men är det jul så är det! Har önskat mig en massa saker och tror faktiskt jag kommer få allt.. Eller asså är iallafall nästan helt säker. Men vi får väl se imorgon! Men ska dra ner och mysa med familjen nu så ha d. Hörs imorgon♥
Önskelista:

* klocka
* pengar
* presentkort (hm&gina)
* mjukisdress (mörkblå elr svart)
* body (svart, från bikbok)
* armband
* usb-minne
* skräckfilmer
ja, det va väl de. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0