Godmorgon.

Julafton idag! Yäääääs.. Aja, men idag så vaknade jag vid halv 9 och fick 2 julklappar.. Ett par tights och en klocka, skitsnygg var den! Love it♥ Haha, men har tjatat om den länge så.. Men ska snart dra in och duscha för ska åka och hämta Sandra och Dollar med Jeanette vid 11 typ så ska vi hit sen. Äter ingen julfrukost idag för vi ska äta en tidig och god jullunch istället, mums! Men har inte bestämt mig än vad jag ska ha på mig men det blir nog en kjol och en vit tröja, (ni får otfit sen.) Men ska ner och duscha nu tror jag väl, sen fixa lite och sånt. Men vi hörs imorgon alla sötnosar, det kommer bli en hel del bilder så va beredd med bildbomb imorgon om jag orkar.. hähä. Puss och god jul önskar jag er alla♥
'
är den inte snygg då eller?
haha, men som ni ser så fick man ett halsband till.. det står forever på det.
tack för klapparna, får ju mer sen.. Men ha d bra, puss

Just det, detta året har gått så j*vla fort så jag själv knappt kan tro de :o
Asså alla har förändrats en hel del och även jag! Många säger att jag förändrats så j*vla mycket under bara dom här senaste månaderna.. Det kan vara positiva saker men också dåliga och det vill jag inte, så på vilket sätt kan jag förändras så att jag är den jag ska vara?!
Man är inte vänner med alla osv. Det har la varit ganska mycket bråk osv detta året tycker jag.. Sorligt men så är det. Men älskar alla mina vänner oavsätt vad.. Men skriver mer om sånt här innan nyår för snart blir det ju då 2011! Hörs imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0