Godmorning'

Har nästan precis städat klart mitt rum nu, ska bara plocka undan lite till saker.. Vet att bloggningen har gått dåligt men Melina vill inte blogga bara för att jag inte gjort det men lovar att det kommer bli skärpning på det nu! Melina lovar också det.. Men vi ska ta 1 bussen till willys och kköpa några grejer tills ikväll sen ska vi hem till mig och fixa oss lite osv. sen ska vi väl båda äta, sen ska vi träffas igen och fixa oss mer och då kanske det blir ett videoinlägg! Får väl se. Men ska fortsätta städa sen, bilder från dagarna och julafton finns på min blogg men det kommer väl lite bilder sen.. Om jag orkar. Outfit kommer också sen, puss&kramar.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0