Hatar söndagar..

Känslan när man vet att helgen är slut efter allt skratt. Känslan när man vet att det är skola imorgon, gillar inte söndagar..

Hej alla underbara. Läs min blogg moamelina.blogg.se. Jo, har börjat blogga igen. Lite halvft kan vi säga? Det kommer iallfall inte vara världens bästa uppdatering och förlorat en aning många läsare. Men ligger vid 40 läsare iallafall, haha! Min ''stora'' blogg. Whoho..

Iallfall, helgen har varit rolig. I fredags var jag med massa och sen igår var jag också med massa. Jennie, Linnea och Ebbalina sov hos mig också. Nicee, Frida var med och kollade film och så. Vi åt på donken igår kväll oxå. Sen så träffade vi Oscars coola gäng med Oscar som ledare!

Aja, ska inte skriva massa & så. Men skönt att man slutar på tisdag! Kanske ska till Fridas avslutning ifall jag hinner asså..


Erkänn fin bild?!

Kommentarer
Postat av: HANNNA E BÄST

DEN HAR JAG TAGIT :D:D:D:DD:D:D:D:D:D

2010-12-21 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0