it's monday and I'm feeling OK..?

det rinner ut som sand..

Skoldag idag, måndag. Började tio med idrott, behövde inte byta om, rundpingis och twist. Sen lunch, sen So i tio minuter sen en konsert. Rock typ? Blö, inte gilla. Sen så drog man hem, satt med Nicko hela stunden och pratade och skrattade! Haha :D

Idag tror jag inte jag ska gå ut eller något. Är lite för Emo idag, hehe. Hatar vädret, vänner sviker, bråkar med barndomsvänner. Allt är bara blö idag.

tänk om man kunde spola tillbaka i tiden och rätta till dem felen man gjorde? då hade man sluppit att umgåtts med personer i år och sluppit avsluta vänskaper med bråk. men jag är glad, över allt jag har gjort så är jag här jag är idag och det är jag stolt över. lyckliga lilla Melina kommer alltid vara här, även om ni vill det eller inte..


vad tycks om vår header dåe? kommentera och tyck till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0