jullov!!

God morgon tråkiga läsare.. Jag uppskattar att ni läser/kollar bilder och så men vafan.. kommentera!! SÅG ATT UNDERBARA HANNA HADE KOMMENTERAT! loveyah.


iallafall, idag ska jag nog va med nea och ebba, annars skulle jag träffa Frida och hennes coola gäng. Skulle egentligen hängt med Oliver till stan, opps.. Men orkade inte dra in dit, få se om jag kan hjälpa honom ändå. Han ville ha hjälp till sin lilla syster som går i femman, hur gammal e man då?


avslutning igår klockan 5-6. fick medalj bara för jag fick MVG i allt! Näe, fick G i allt och sedan VG i svenska och i SO. Är rätt nöjd eftersom jag inte kämpat med skolan någonting, har inte pluggat till prov och så vidare. VG fick jag i SO och svenska för jag är intresserad utav de. Har också G+ i dem flesta ämnerna. Så jag hoppas på mer VG nästa termin. Satsa på skolan ska man göra. Lev för nuet och för framtiden. För om du inte gör något för framtiden, ja då har du ingen framtid. Och de vill ni inte va?


otroligt gammal bild, typ ifrån 2007.  Förändrats? - Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0