LÖRDAAG! :D

har inte kunnat blogga, i går och i förr går elr något så va blogg.se fuckat. sen när jag kom hem inatt så funkade inte internet så har prec fixat de!

igår var det skola, badade och sen pysslade. sen efter skolan, vi slutade ett! så drog jag och ebbalina hem till mig och käkade sen drog vi till allum med nea, frida och celina också! fast då drog ebba hem :( köpte present till Celina och så.. hon fyllde ju år i torsdags! Stora femton år. sen så kom jennie så skulle alla dra till utby men celle och jennie stannade för dem skulle göra en sak. sen drog jag till utby och va med Oliver, Lukas, Gabriel, Linnea, Ebbalina, Robin och Tix! Vi hade kuligt. Sen när vi skulle upp till berget så gick jag med Gabriel, Timmy och Lukas så halkade jag på isen hela tiden. (Polis, Cevilpolis och våldtäcksman!) Dom drog ner mig för backen! Sen så gjorde Timmy så jag halkade så halkade han på mig! hahaha enormt kul. ska dit senare också ;) men först ska jag till allum med Frida och Ebbalina!  (kanske nea också) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0