Tisdag, fan va trött jag e :(

Hejhej, idag är det tisdag och jag orkar inte träffa Oliver idag.. även om han tjatar -.- Men måste träffa han snart, inte varit med honom på jätte länge!

Iallfall, skola idag ganska soft ändå. Förutom att syster inte var i skolan! Tomt utan henne ♥ Hade prov också, tiden var 2 fucking timmar, jävlar. Men va klar ganska fort, säger inte att jag kommer få mer än G för det är bara fult istället säger jag att jag tror jag får G. Satsar på det! (ska inte provecera på denna blogg..) sen så körde jag och Manizha bubble trouble haha! kom till mig, ta mig! HAHA! Manizha ♥ Sen så på elevens val så var jag med Hanna, Manizha, Max, Nina, Malin och Frida i ett rum och spelade intrument oc bara fjantade oss. Typ första gången jag är i skolan till halv 4 på en tisdag?


ful bild ifrån idag.. min mobilkamera e väldigt dålig, förstört den helt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0