Torsdag

Ursäkta sämsta bloggen, men har inte kunnat uppdatera något. Igår var jag med Linnea och snabbt träffade vi Frida som var hos hennes mamma. I skolan har det varit bra. Idag var det jävligt soft, turnering i vollyboll! Nice, vi typ vann! Gött fan. Och imon ska vi simma.. ska nog se om jag ska göra det eller inte.. :(

Och nu sitter en trött Melina här med mjukisdressen på och ska snart sova.. ska faktiskt gå och lägga mig nu, men det hade varit bra om jag hade sovit först.. men orkar fan inte! Blö, det finns svåra val här i livet. Jag är rädd att jag somnar i badkaret.. :((((

ska också göra en ny kategori, utav mig Melina. Det ska kallas ''årets...'' Så ska jag skriva vem årets snygging, sexigaste, fulaste, mest fjortis och så vidare.. det är ju snart slut på 2010, ett underbart år har de varit. ska skriva en fin text på nyår eller något om hur året har vairt. det har förändrats så mycket. om man kollar igenom bilderna ifrån mars och sen bilderna ifrån juni/juli.. helt sjukt! men iallfall har redan gjort årets snygging! läggs in snart! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0