vet..

.. att jag inte bloggat under dom här dagarna men har verken haft tid eller orkat! Förlåt, men har inte bloggat på min egna blogg heller så ah. Men det får bli skärpning med det! Lyssnar på musik just nu, gjorde ju slingor i håret i måndags för ska försöka få tillbaka mitt blonda hår men det blev inte blondt eftersom den röda färgen i håret är svår att få bort men snart blir man ju hel blond igen då.. Ska göra slingor igen om 6 veckor. Men igår så va det ju julavslutning, julloooooooooooooov!(a) Hahaha, men skönt va de.. Fick med oss ett julbrev hem också som det stog massa på, glömde lämna det till pappa igår, hihi. Men han får det idag. Sen så först kollade vi på när 9:orna sjung och så uppe i sävehofhallen sen ner till klassrummet osv. Sen slut! Skönt med jullov nu då. Men idag så ska jag väl vara med Hugo, Adde, Kein, Josefin&Natalie.. Roligt. Men först så ska jag och Jeanette åka och köpa några julklappar (dom sista) så ska väl jag och Emil dela på¨julklapp till pappa och Jeanette. Vi lägger väl 200:- var eller något sånt. Men ni får bild och sånt på håret och mig sen ;) Hahaha, men vi hörs senare då.. pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0