Fix

Hemma hos Sanna nu, vi håller på att fixa oss.. Vi sov hemma hos mig inatt, vi va hemma hos Melina igår kväll och vi lyssnade musik och sånt.. Det va jag, Melina, Sanna, Linnea.A, Ebbalina, Hanna, Andre och Filip. Inann alla stack hem så hann vi kolla på paranomal activity 2, den va skitbra men började fan nästan gråta.. Omg va läskig den va asså! Trodde jag typ skulle dö eller något, helt f*cking seriöst asså! Men nu så ska vi göra oss klara sen dra ut och träffa Edina den fina. Vi får la hitta på något.. + jag och Edina snackade nyss om att sova över eller någto, får se! Men roligt kommer det iallafall bli. Bloggar mer någon annan dag eller senare ikväll för ah, vi ska bah göra lite saker idag. Puss och kram,♥
läskig film, :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0