Han är så fin, han lyser upp - Han är en stjärna

Bara utav låten får jag rysningar, minnen som leker med hjärnan. Jag kan titta tillbaka och jag minns allt - exakt vad du sa. Men det är minnen det, dagarna har gått förbi. Ska jag vara glad eller ledsen över det?

Tja! Hemma nu, slutade ett idag. Jag älskar onsdagar! Så korta och det är så soft. Men jag och syster Ebbalina drog in till stan för att ta en fika på Filips café. Så vi träffade alltså Filip en liten stund när vi satt där och åt bullar. Mysigt, vi snackade lite skit och sånt som vänninor gör. Haha! Nä, men vi planerade helgen och så. Det lär bli ballt på lördag ;) vi skall vara hemma hos någon och göra massa roliga saker. Älskar mina vänner ♥ Vi har alltid kul tillsammans, även om vi inte gör något speciellt så är det alltid bra.

Men nu orkar jag inte gå ut mer idag så jag stannar hemma och ska förmodligen kö ett litet pass. haha, om jag orkar det då!

nu till dagens mys outfit, så jävla skönt!! jag älskar mjukisbyxor men har det typ aldrig för det är inte speciellt snyggt.. :(
förlåt för dåliga mobilbilder, min kamera gick ju sönder och det gick inte att fixa. Men ska köpa en ny kamera snart..




n00b på att ta egopics.. ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0