Rubrik?

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen, Linnea, Oscar och Melina har sovit hos mig inatt. Haha, dom fick sova i storarummet och jag i mitt rum för ville vara själv.. Har för mit att jag gick upp inatt och skällde ut dom för att dom inte va tysta eller något?! Har ingen aning, kommer inte ihåg. Men om jag gjorde det så förlåt!
Fredagen:
Vi åkte till stan en snabbis bara sen tillbaka till allum och sen hem till Sanna. Så var vi där.. Sen så stack vi till donken och sen hem till mig en snabbis sen tillbaka till Sanna. Skulle egentligen sovit hos Sanna men sov hemma för mådde inte så bra så ville sova hemma, sen så ville mamma typ också att jag skulle sova hemma. Men sen när jag, Melina, Linnea och Oscar kom hem till mig så gick vi och la oss direkt typ. Vi va svin trötta. Dagen/kvällen va rolig!
Tack för det roliga till alla som var med♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0