Skriver av mig lite..

Känner bara för att skriva av mig lite..
Den här veckan har varit underbar verkligen, har nog inte haft så roligt och underbart som denna veckan tror jag!
Jag verkligen älskar den här veckan. Har haft så roligt, vet egentligen faktiskt inte varför men har skrattat åt verkligen allt, asså verkligen allt.. Har inte skrattat åt nåt speciellt heller.. Det har bara varit små saker. Sen så har jag tydligen skrattat för mig själv osv.. Många har frågat om jag mått/mår bra och JA det gör jag verkligen. Den här helgen har också varit underbar.. Ifredags först då så va man inne i stan och va på bio med mina älsklingar, Josefin och Natalie! Köte 2 par örhängen, skitsnygga! Fick gratis mat på BK där min låtsassyter jobbar, tack! Sen så fick vi 3 biljetter av min pappa och Jeanette för dom hade 3 sånna företagsbiljetter hemma som vi fick ta. Tack! Filmen vi kollade på hette Burlesque och den var otroligt bra verkligen, är fan kär i filmen. Christina Augilera är med och hennes röst asså, så vacker'! Men igår så va jag med Melina, Sanna, Linnea.A, Ebbalina, Hanna, Vicky, Filip, Andre och Linnea.H. Roligt hade vi! Vi va ute, va lite på allum, sen hem till Sanna, sen till donken och ah sen hem till sanna igen.. Men idag så ska jag till allum med Melina, hon ska köpa något tror jag? Jag ska äta där fär mamma orkar tydligen inte laga mat-.- Jaja, men ska dra med 2 bussen antagligen, sen kanske vi drar till gården om Melina vill för Edina och Samantha kommer vara där, vill träffa dom.. Sen kommer det la vara massa andra där också.. Men vill träffa Edina och Samantha. Får se hur det blir, men kommer blogga lite då och då på denna bloggen när jag känner för det som sagt. Men hörs la nån dag, puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0